Inlogproblemen

Wanneer u een account heeft aangemaakt bij zonderparfum.be, ontvangt u van ons een email met uw gebruikersnaam of e-mailadres als inlog en uw eigen gekozen wachtwoord.

Uiteraard kunt u uw wachtwoord vergeten of kwijtraken. U kunt dan in het inlogscherm een nieuw wachtwoord aanmaken.

Het kan enkele minuten duren voordat u per mail uw nieuwe wachtwoord ontvangt. In de email staat hoe u opnieuw een wachtwoord kan aanmaken.

Soms vind u in uw inbox van uw mail toch geen mail, dit kan verschillende oorzaken hebben.
Soms kunt u deze zelf oplossen door:

  • Te controleren of uw Internetserviceprovider onze email niet als spam interpreteert.
  • Te controleren of uw spamfilter in uw virusscanner onze email niet als spam interpreteert.
  • Te controleren of onze mail niet in uw map “ongewenste mail” terecht is gekomen.

Toch kan het nog gebeuren dat er technisch iets misgaat en u uw wachtwoord daardoor werkelijk niet ontvangt. U kunt dan altijd een mail sturen naarinfo@zonderparfum.be.

Openingstijden klantenservice:

Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 16:30 uur.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »