Schade aan uw pakket

Ontvangt u uw pakket beschadigd of zijn er producten beschadigd na het openen van het pakket ?
U dient dan het volgende doen: 

Is uw pakket al zichtbaar beschadigd bij de levering ?

  • Vraag de chauffeur direct om dit te registreren. Dit kan op de handscanner of het schadevaststellingsdocument dat de chauffeur bij zich heeft.
  • Maak duidelijke foto's van de doos met het adreslabel van het vervoersbedrijf.


Merkt u na het openen van uw pakket dat er beschadigingen aan de goederen zijn opgetreden ?

  • Maak dan duidelijke foto's van de beschadigde goederen.
  • Maak ook duidelijke foto's van de doos met het adreslabel van het vervoersbedrijf.
  • Maak duidelijk foto's van de interne beschermingmaterialen.
  • Indien er tape is gebruikt van het vervoersbedrijf, maak dan duidelijke foto's van de tape samen met het adreslabel van het vervoersbedrijf .
U kunt uw klacht samen met de foto's naar info@zonderparfum.be sturen.

Wanneer we alle bovenstaande stukken hebben ontvangen, nemen we uw klacht onmiddellijk op en zullen doen wat nodig is om de beschadigde goederen zo snel mogelijk te vervangen. 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »